mandag 3. februar 2014

Ett brett som ramme. DIY.

I kveld fikk jeg plutselig ett kreativt innfall.
Måtte bare finne på noe og papir og tape var det jeg hadde for hånden.
Så da lagde jeg ett lite papirbilde.
Så var spørsmålet hva skulle jeg feste dette "bildet" til?
Ramme hadde jeg ikke for hånden og papp til kort hadde jeg heller ikke.
Så da tok jeg ett brett og tapet fast "bildet" på dette.
Enkelt og greit. Brett blir ramme.



Tenkte dette kunne være en idè flere kan bruke.
Ikke den store kunsten dette her, men i kveld måtte jeg bare lage noe.
Har ikke laget noe som helst på lenge.
Da må jeg bare finne på noe når jeg får "ånden".
Håper denne "ånden" varer en stund så jeg kan få satt igang med noen prosjekter igjen.
Går og lurer litt på symaskinen igjen...
Ønsker dere en fin kveld.

3 kommentarer:

  1. DEILIGT NÅR
    INSPIRASJONEN ER DER
    OG GØY MED NOE EGET
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Flott!
    Kjekt å la kreativiteten få fritt utløp.

    Takk også for hilsen inne hos meg.
    Hyggelig| du fant noe du liker. Ja, du må gjerne komme tilbake når fått lønn i februar og ta en nærmere titt på det jeg lager.
    Kan ikke love at alt det du ser i min lille butikk fortsatt er tilgjengelig men jeg har både engler og dronninger. Jeg har jo ingen storproduksjon. Kan og være jeg har laget noe annet og nytt. Spennende ;-) Hvor bor du forresten?

    Ha en fin dag
    Beste hilsen og
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Önskar dig en härlig fredagskväll
    kram
    AC

    SvarSlett