torsdag 13. februar 2014

Fått meg ny bokstøtte.

Har fått meg ei ny bokstøtte.
Eller egentlig er det jo ikke det da. Det er en gammel skomakerlest.
Har funnet den på ei bruktsjappe og den måtte med hjem.
Noen har malt den med kobbermaling, og det er greit nok for meg.
Hadde ikke helt klart for meg bruksområde for den da jeg fant den.
Bare visste at, den kan jeg bruke til noe...


Så hadde jeg disse gamle bøkene liggende og da kom ideen om å bruke denne som bokstøtte.
Dette er jo ikke noen bokhylle, men for øyeblikket venter jeg på å kunne 
ta over rommet til eldstesønnen når han flagger ut.
Der inne skal jeg ha bokhylle, akkurat nå ligger nemlig alle mine bøker i banankasser i påvente av dette.


I mellomtiden drømmer jeg om hvordan jeg skal innrede rommet når han flytter ut.
Ser ut som engelen drømmer om noe også...


For all del, jeg ønsker ikke guttungen ut av huset, for han er en snill og grei ung mann.
Vi har ordnet med leilighet til han i det andre huset vårt, så han vil få det bra der også.
Men jeg liker å male, innrede og dandere så det er det jeg gleder meg til...
Dere vet hvordan det er...


Så mens jeg venter på å få opp bokhylla mi så får disse stå en liten stund på stas her på krakken.
Jeg bytter ut pynten her ganske ofte etter humør og innfall.
(Gleder meg veldig til den bokhylla, for den står på låven akkurat nå og venter.
Den er selvsagt gammel og det er selvsagt ikke en bokhylle i utgangspunktet heller. Typisk meg. Hi hi.)
Men den må vi nok vente med en stund til fagbrevet er i boks for guttungen...
Da må jeg drømme ihvertfall til juni...
¤¤¤¤
Ønsker dere alle en drømmedag!!! 

3 kommentarer:

  1. Den er nok rimelig tung og stødig, ja! Smart!
    ,-) ha en fin dag
    Tove

    SvarSlett
  2. Kjempefint å bruke den til bokstøtte da!
    Og kobber er jo skikkelig IN nå, så det er jo ikke noe minus at det er i den fargen :-)))
    God ettermiddag!
    Klem fra Gol.

    SvarSlett
  3. SÅ LURT
    ALLTID LURT MED PLANER
    ENGELEN VAR SÅ HERLIG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett