onsdag 5. februar 2014

Gult er kult.

Friske blomster inspirerer meg masse og buketten med Ranunkler,
 i denne klare gule fargen er intet unntak.
Friske blomster er en liten luksus som jeg unner meg innimellom.
Ikke hver uke, men nesten.


Noen ganger er mindre, mer...
Trengs ikke mer enn en slik gladblomst for å komme i godt humør.


To blomster og det er fest...
Denne gamle tyske vasen er kul.
Fint spiralmønster utenpå og blass gul innvendig.


Kan ikke annet enn si at gult er kult jeg.


Sender deg litt gul energi med disse blomsterbildene i dag.
Håper dagen din blir fin.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding på det vi driver med, det er alltid så koselig. Ranukler er også en av mine favorittblomster og de er nydelige både for seg selv og sammen med andre blomster. Koselige bilder her hos deg, ha en nydelig dag.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av vakre blomster,til å bli glad av
    ja og du tar så fine bilder også. :)
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Gult er kult ja ♥
    Herlige inspirasjonsbilder !
    Flott dag videre til deg .
    Klem Anne

    SvarSlett