torsdag 6. februar 2014

Hverdagslig og rustikt.

Hverdager er det flest av og litt rustikk og hverdagslig pynt 
rundt omkring i huset er greit.
Denne lille samlingen med hverdagslige ting er for meg noe jeg
blir i godt humør av.




En gammel bærplukker med litt gammelt bestikk oppi.
Disse fine gamle bærplukkerne egner seg godt som bestikkholder.
Hampesnøret synes jeg også kunne få komme fram fra skapet.




Rett og slett litt hverdagslig, men jeg liker hverdagene jeg.
Så kos deg med hverdagen og gjør noe spesielt ut av den hvis du kan.
Litt dilldall og et telys gjør dagen fin for meg.
Vi blogges.

2 kommentarer:

  1. så ba du nyter hverdagen
    lurt med bestikk i bæeplukkeren
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Så mange nydelige ting du har! Har lest alle innlegg som jeg har gått glipp av siden sist:) Jeg ser at det nå er tid å ta frem messingen og kobberet som jeg har lagret i noen kasser:) Vet du, jeg har maken melkemugge som deg. Her blir den også brukt til blomster.
    De orange ranunklene var vakre.
    Det lille, gamle fatet/brettet med kant rundt, har jeg arvet. Lurer jo på hvor gammelt det kan være.

    Ønsker deg en fin kveld.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett