søndag 16. februar 2014

Kul gammel klokke.

Ny favoritt i heimen igjen...
Det dukker stadig opp nye favoritter hos oss.
Jeg har jo vist den på bruktfunn innlegget for uke 6 da, så den er vist her før.
Men denne gamle vekkerklokka som til og med virker er jo bare skjønn da.
En skjønn ting kan vises flere ganger, dermed basta. Hi hi.
Mintgrønn farge er min yndlingsfarge akkurat nå så dette var helt bingo.


Jeg liker å ta detaljbilder av ting, som jeg tidligere har fortalt dere.
Så her kommer noen av denne herlige klokka.


Akkurat passe slitt som dere ser.


Helt herlig farge, jeg kan ikke få nok av den...


Fine messingdetaljer på håndtak, knapp og ben.
Kan vel rett og slett si jeg er henrykt over å ha funnet denne.
(Ja, jeg er lett å glede. Skal ikke mye til med meg. Hi hi.)
Håper dere får en fin dag dere også.

7 kommentarer:

  1. Skjønner deg godt :-) den er skikkelig søt, og fargen er herlig!
    På gamle ting er det der absolutt favorittfargen min, men sjelden man
    gjør noen kupp med den fargen for det er tydeligvis flere som liker den :-)
    Her gledet jeg meg til å sove så lenge jeg orket orket i dag. . . men katta hadde
    helt andre planer. Klokken kvart over seks hadde den funnet en
    hybelkanin (!!) i stua og holdt et lurveleven uten like.
    Tror hybelkaninen ble dritredd, for den var skremt opp i et hjørne da jeg kom
    stormende ut av rommet....
    Ut med katta og frem med støvsugeren!
    Så da får man blomstre litt forran dataen :-)
    Ha en super søndag!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heeelt nydelig :-):-)
    Spennende å følge deg ;-)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. jeg hadde også vært henrykt om jeg hadde kommet over en sånn skatt!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Nyyydelig klokke,pappa hadde en sånn. :))
    Fin dag til deg.
    Klemmer
    Mette.

    SvarSlett
  5. Klokken er kjempefin! Jeg husker godt denne varianten da jeg var yngre, morsomt at de har blitt så populære igjen:) Nydelig den hvite stettskålen i opalinglass i forrige innlegg også...du finner så mye fint!

    Ha en fortsatt fin søndag, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Vi hadde prikk lik klokke hjemme da jeg var barn - bare at den var kremhvit:) Samme ben og knott og tall....herlig:) Klem

    SvarSlett
  7. Må nesten ta en liten misunnelsespille, denne er så fiiin! (",)

    SvarSlett