søndag 2. februar 2014

Leselampe.

Juhuu, endelig har jeg fått meg ei skikkelig leselampe.
Selvfølgelig på en bruktbutikk denne ble kjøpt inn også.


Måtte sette på støpsel og kjøpe ei ny pære.
Mannen var grei å satte på støpselet for meg, men jeg klarer det sjøl også altså.
Men han synes lampa var så fin at han satte igang med det samme jeg kom inn med den.
Det er IKKE alltid han er like positiv til alt jeg drar i hus. He he.


Så nå er det Peace i heimen når jeg skal drive med noe som krever ekstra lys.
Før har det hendt at treing av symaskin og annet småtteri har bydd på litt bannskap må jeg innrømme...


Lampa blir testet ut med et interiørmagasin og det er deilig å se i bladet i skikkelig lys.
Helt tydelig at man trenger mer lys jo eldre man blir.
Har merket økt lysbehov etter at jeg fylte 40 for et par år siden...


Jeg jobber i Norges Blindeforbund så dette med godt lys og lysbehov har jeg hørt litt om kan du si.
Nå er iallefall jeg og mannen fornøyd begge to. Han har også merket at han trenger mer lys.
Så da har det gått opp et lys for oss begge. Hi hi.
Kos dere på søndagskvelden og lad batteriene til ei ny uke.

3 kommentarer:

  1. Den var fin Marit :):) Godt lys må man ha

    Klem Klem

    SvarSlett
  2. Ja en trenger mer lys til eldre en blir.
    Liker egentlig ikke å innrømme det for jeg liker
    så godt levende lys, hehe. Men må nok ha litt
    mer enn det når jeg skal drive med noe.
    Har en lampe som ligner din, også kjøpt brukt :)
    God kveld til deg :)

    SvarSlett
  3. Her er det bare ett ord som er dekkende: Stilig!!! (",)

    SvarSlett