lørdag 1. februar 2014

Ukas bruktfunn UKE 5.

Har blitt noen bruktfunn denne uka også.
Var riktig heldig også faktisk.
Alt dette fikk jeg kjøpt i en og samme bruktbutikk.
Ting og Tøy på Jaren.




Disse gamle brettene med bilde eller broderi bak en glassplate er jeg så svak for.
Har etterhvert en liten samling.
Kaffekannen i kobber fra Skulltuna i Sverige ble jeg rett og slett henrykt over å finne.
Fin fasong på den og den passer både sammen med gammelt og nytt.
Den rosa lyslykten var morsom og i en farge man blir glad av.



Som jeg har fortalt tidligere lager jeg små tablåer rundt omkring i huset hele tiden.
Nå er dette det siste nye på denne gamle stolen.
Slike gamle stoler egner seg fint for slike små "utstillinger".
Håper dere får en fin lørdag.


5 kommentarer:

  1. Kjempefine ting, brettet var helt nydelig. Morsomt med bruktbutikker, jeg har større sans for det enn store kjøpesentre. Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Det gamle brettet var aldeles nydelig,
    Hvor mye må en gi for noe slikt,
    går det ann å spør om det?
    Flott var det i hvert fall.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  3. Å det brettet var veldig sjarmerende!!! Og rosa lykt har jeg i grunn aldri tenkt på.... kanskje
    jeg må frem med spraylakken igjen når det nærmer seg sommeren - for den var jo kul!
    :-)
    God lørdag, Marit!
    Trude C.

    SvarSlett
  4. Wow helt nydelig brett,så heldig du er som finner
    så mye fint. :))
    Ha en fin dag.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Så masse nydelig :-):-) Innleggene under her også, kjempe fine gjenstander:-)
    Då mååå starte opp en bloggbutikk ;-)

    God helg

    Bente

    SvarSlett