mandag 3. februar 2014

Vitaminbombe av blomster.

Hei på dere alle hyggelige lesere.
Først vil jeg takke for alle herlige kommentarer på søndagens innlegg,
 om nostalgisk lagrings syndrom. Hi hi.
Artig at så mange la igjen ett lite spor etter seg.
Så vil jeg også ønske nye følgere velkommen.
Stor stas når noen velger å følge akkurat min blogg.
Her kommer noen bilder fra helgen, med lørdagens friske blomster.
Rett og slett en vitaminbombe av en bukett med Ranunkler.
Denne løvetanngule fargen blir jeg så glad av.



Miksen med kobber og messing blir jeg heller ikke lei.
Jeg har ganske mye av begge deler, så det er bare å plukke fram noe som passer.
Ikke alltid det er så dumt å lide av samlemani NLS vet dere. Hi hi.



Man kan jo ikke bli annet enn i godt humør av denne fargen.
Ranunkler minner meg også faktisk om ballblom som er en av mine favoritt sommerblomster.
Sommeren er imidlertid litt langt unna, så den får vi vente en god stund med å tenke på.



Dette er den gamle melkemugga fra gården jeg er fra.
Har desverre gått ett lite skall av tuten på denne,
men som blomstermugge egner den seg godt.
Ha en fin fin dag da dere.

4 kommentarer:

  1. HEI
    leste forrige innlegg jeg og - herlig.
    Fine bilder du har lagt ut - fin kombi gull, kobber og varme trefarger... liker - herlig!
    varme og glød i bildene...
    ha en fin ny uke.
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Herlige bilder Marit. :) Du er ikke alene om å ha nls nei hoho det lider jammen meg jeg også av, men det er jo en flott diagnose å "lide" av det. :)) Ha en finfin ny uke.
    Klemmer.

    SvarSlett
  3. Helt otroligt vackra blommor och så fina bilder du fångat.
    Ha en riktigt fin start på veckan
    Kram
    AC

    SvarSlett
  4. Ranunkler er nyyydelige blomster, og fargen på dine fikk frem vårfølelsen!
    Liker veldig godt den vekten din (tror jeg har sagt det før....) og den hvite muggen er lekker!!!
    God kveld, klem fra Gol.

    SvarSlett