onsdag 12. mars 2014

C vitaminer...

Nå må jeg ta meg på tak igjen og være litt flink med hva jeg putter i munnen.
Så da får dette være dagens kos. Har slurvet litt mens jeg har vært syk.
Men nå må det skjerpes igjen.


Det er forsåvidt ikke så vanskelig når maten har så fin farge som disse appelsinene.
Søte og saftige er de fortsatt så dette er digg.


Dessuten superherlig at sola også skinner på dem.
Disse bitene lyser nesten opp som en liten sol sjøl når de får litt lys på seg.


Gult er kult og nydelig å ta seg en jafs av.
Ønsker dere en fin onsdag med masse C-vitaminer.

4 kommentarer:

  1. Det var noen fristende appelsiner. Fint fatt de ligger på også.

    SvarSlett
  2. Hmmmm, nå fikk jammen jeg og lyst på appelsiner.... :D De gjorde seg godt på det søte fatet ditt.

    Ha en fin dag
    Cecilie

    SvarSlett
  3. Hei! Dette ser både friskt og godt ut! Jeg liker appelsiner, men tåler ikke sitrus så jeg får nyte synet! Hender jeg tigger en båt da, når gutta mine skreller seg en søt og god appelsin! :) Veldig fin erstatning til godis! Fikk enda mer vårstemning jeg nå. Koselig fat appelsinen ligger på. God ettermiddag! Mvh Jorid

    SvarSlett