tirsdag 4. mars 2014

DIY Spekefjøl som bildeoppheng.

Måtte finne opp en ny patent for oppheng av bilder.
Disse små bildene er så søte at jeg ville ha dem fram i lyset.
Det røde har jeg kjøpt av den hyggelige damen som driver bloggen dronninghuset.
Det nederste har jeg vist før og er laget av Marianne Amlien.


Så for å henge opp mitt nyeste bildekjøp tok jeg rett og slett en hyssing og laget 
oppheng på ei spekefjøl. Jeg liker overflaten på spekefjølene så godt.
Fint og varmt treverk.


På denne måten får jeg både vist fram bildet og spekefjøla får
også en ny funksjon som jeg liker godt.
Så jeg slår et slag for å bruke ting til annet enn det er ment som.


Dette ble et arrangement jeg var fornøyd med.
Sterke farger, sarte farger og litt metall og bart treverk.
Dette kan jeg like.

3 kommentarer:

  1. Så fint arrangement! Fine bilder!!Jeg likte også godt arrangementene i forrige innlegg! Ekstra fin synes jeg den vesle senga er, DEN nydelige grønnfargen! Ha en god dag! :)

    SvarSlett
  2. Hei
    så stilig og tøft det ble! bildet du kjøpte passer perfekt sammen med det andre.
    kjempesmart....skjærefjølen og den blomsten ved siden av ble jo bare prikken over i-en!
    hurra for din kreativitet!
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Du er flink å kombinere farger. Så lurt å sette blomsten ved siden av som hentet igjen fargen i bilde. Ideen med fjøla er det mulig jeg tar med meg videre. Kom plutselig på andre ting jeg kan bruke min til. Det smitter med andre ord ;) Takk for at du deler.

    Mvh
    Cecilie

    PS. Takk for tipset om glasskuppelen min. Skal undersøke det :D

    SvarSlett