fredag 7. mars 2014

Er det solen jeg ser???

I ettermiddag har det vært en skikkelig dramatisk himmel.
Vi har jo ikke sett antydning til sol på flere uker her, så dette var kjærkomment.
Så godt å se noen huller i skydekket og at det var solen som tittet fram der bak. 


Det blåser godt her i dag også, så grenene på buskene får svingt skikkelig på seg.
Disse bildene har jeg hengt ut av bakdøra på huset for å få tatt.
Måtte bare forevige glimtet av sol, mens jeg lagde middag...


Det var både fint og dramatisk på himmelen.
Får håpe vi får noen solgløtt også på dagen i morgen.
Da skal jeg ut og kjenne hvordan sola varmer...


Nå som det har smeltet masse skulle man tro vi bodde i sumpen, 
men det gjør ikke noe så lenge det betyr at det går mot vår.
Da tåler vi litt sumpfølelse...


Ønsker dere en god fredagskveld.

6 kommentarer:

  1. Så flott det var med de lyse bjørkestammene mot den dramatiske himmelen. Vakkert! Når naturen viser sine skjønne farger blir man så glad. :)

    SvarSlett
  2. Så vakre bilder...
    håper du får masse sol!
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Det var en nydelig skue :) Virkelig vakkert ♥

    God helg Marit!

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så flott og dramatisk med det store treet foran,og med den fantastiske himmelen bak.Slike bilder i naturen stopper jeg ofte opp for å nyte,det er så fantastisk alt man kan få se av kunstverk i naturen!!!:)
    Håper solen er hos deg i dag også,det høres ut som om det er deres tur til å få låne den nå!Her er den ihvertfall IKKE ~ det regner voldsomt!Men det tåler vi,vi har jo hatt et fantastisk vær i hele år!!!!
    Så nå ligger jeg litt ekstra lenge i sengen og koser meg med bloggebesøk..luksus:)
    Fin søndag til deg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  5. Det ble vakre bilder av det dramatiske lyset, vinden og det hele :)

    Tenk at sola skinte fra blå himmel i går- og den er meldt tilbake i morgen !

    Takk for alltid koselige ord inne hos meg.

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  6. Så flotte naturbilder! De var fine!

    Ønsker deg en herlig kveld!

    SvarSlett