torsdag 27. mars 2014

Farger igjen...

Her på Brukt og Blandet bloggen blir det aldri slutt på farger i alle variasjoner.
Jeg er avhengig og liker stemningen fargene stråler ut.
Rosa er liksom noe en blir dratt mot nå som det er vår og sommeren 
etterhvert banker på døren.



Noe annet jeg også liker godt er blanding av overflater og strukturer.
Denne lampeskjermen får man rett og slett lyst til å ta på.
Ihvertfall får jeg lyst til å stryke over fløyelskanten når jeg ser den.



Lyset er korallfarget og ikke rosa, men det passer fint til ulike rosanyanser for det.
Skal se om jeg finner en lampe å prøve skjermen på en dag.
Isåfall blir det en liten romantisk lampe tenker jeg.
Vi får se hva jeg finner på.
Ha en god dag da dere.

4 kommentarer:

  1. Ja her var det blitt mange herlige nye innlegg mens jeg har vært bortreist uten pc.
    Egentlig litt godt å ha datafri, men savner jo alle de herlige bloggene når en er uten.
    Men da får jeg noen koselige stunder fremover nå. Har bare litt liten tid de første
    dagene fremover.
    Herlige farger, og mange flotte ting du har funnet. Veldig godt at en kan bruke nettet
    når en ikke kommer seg ut av huset, en utvei finnes det heldigvis i disse tider, hehe
    Dette syndromet vårt må jeg holdes ved like.
    Jeg fikk med meg litt fra Jæren, Handlet visst litt for mye, måtte legge igjen noe. :)
    Kommer bilder i løpet av morgendagen tror jeg.
    Håper du er frisk igjen nå. Ønsker deg en herlig dag i sola?

    SvarSlett
  2. Myyye skjønt,alltid så fint både med roser og rosa :))))
    Og når ting er av eldre dato i tillegg er jeg helt med!!!Herlige ting Marit!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Det er så mye fint :) Egentlig så skulle man vært mange millionær og kunnet hatt flere hus og hatt forskjellige stiler i så det bare var å få ut alle lyster på det som er pent. Slike bilderammer har jeg også- og et har et slikt brodert broderi :)

    God helg og kos deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Hurra for farger! Og dette var joe noen riktige nydelige noen:;-) Rosa i de fleste nyanser tiltrekker meg enormt. Og jeg har faktisk samme lampeskjerm som deg:-)

    Ønsker deg en strålende dag!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett