søndag 30. mars 2014

Helgekos for meg er...

I kveld kommer det ett laaaaangt bilderas fra meg. 
Noen ganger klikker det bare så masse i kameraet mitt.
Det er da jeg koser meg som mest, og her har jeg virkelig kost meg...
Dandert og byttet fram og tilbake med ting og som sagt 
tatt en haug med bilder. Heng med hvis dere orker.
Her kommer hele raset med fotos.




Dette er rett og slett min beste avkobling fra hverdagen. 
Man fanges i det å ta bilder og da kobles alle andre tanker, vondter osv ut.
Skikkelig bra for hodet med andre ord...
Mitt trenger iallefall litt hvile innimellom, er det sånn med dere også?




Den lysegrønne klokka er fortsatt en favoritt og sniker seg med på
mange av bildene for tiden. Rart hvordan noen ting bare snakker til deg.
Det er liksom "ment to bee". "Jeg skal være med hjem til deg," sier diss tingene 
til meg når de står i en butikk eller på ett loppemarked.
(Neida, jeg hører ikke stemmer inni hodet altså... Det hadde vært skummelt!!!
Jeg bare har ett veldig sterkt forhold til gamle fine ting. Hi hi.)




Denne helga her har vært helt flott. Sola har skint.
Ingen forkjølelse som hindrer meg i å være ute og fotoapparatet har
fått kjørt seg skikkelig. I tillegg er det frihelg fra jobb.
Helt perfekt med andre ord.




Da er det bare å starte opp mandagen med topplada batterier.
Det er herlig, da pleier nemlig uka å forsvinne fortere enn svint og plutselig er
det helg igjen. Disse fem dagene imellom går fort.
Ønsker alle med dette en god uke.

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder du har tatt. Så vårlig og fint. Flotte ting du har satt sammen, alt passer godt sammen. Klokken i lysegrønt er så stilig, ikke rart den er en favoritt. Koselig hos deg. Så fint med eggene i koppen med mose. De avskårne blomstene er vakre og passer godt i spannet. Enig i at det å ta bilder er god avkobling. Koser meg også med det.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Veldig godt for øye å sinn å se på :-) så mange fine gamle skatter satt sammen i et harmonisk hele. Takk for titten, synes du er flink med kameraet :-) ha en fin kveld. :-)

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner deg godt! (",) Og nå er det jo mye godt fotolys som hjelper til sammen med kameraene slik at blinkskuddene blir midt i blinken også. Nydelig bukett, og mange fine ting jeg gjerne skulle hatt plass til. (",)
    Ha ei flott kommende uke.

    SvarSlett