fredag 14. mars 2014

Herlige fredag.

Johooo! Nå er det Fredda'n dere.
Herlig med fredag, jeg har fri i helga og været skal vel ikke bli helt ille heller.
Gleder meg til å ut på tur, på jakt etter vårtegn.


Så godt å se at sola skinner inn gjennom vinduene, og som her 
treffer dette lille keramikkbildet. Herlig etter uker med overskyet vær.


Litt knæsj rosa piffer opp stemningen og gir god stå på energi.
Knall rosa er for meg en motiverende farge.
Kan ikke noe om farge-terapi, men for meg er knallrosa virkelig
en farge jeg føler meg pigget opp av.


Håper dere får litt energioverføring av den rosa blomsten dere også.
Fint å ha med litt rosa energi inn i helgen.
God freddag!!!

7 kommentarer:

  1. få inspirasjon av deg i allefall ......flott satt sammen!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Merker den rosa blomsten smitter helt hit jeg faktisk - for en deilig farge!!!!! ELsker rosa selv,i alle varianter :)
    Utrolig mange koslige bilder med deg i innleggene dine,så koslig å titte på,de er så fulle av sjel!! :)
    Tror du har mange spennende skatter!!!!!
    Deilig at det er fredag igjen - her er det absolutt ikke noe fint vær men pytt pytt,fredag er likevel deilig og kosedagen sin!!!
    GOd helg til deg!!!

    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Hei! Sant det, knallrosa er et "friskt pust" og energigivende! Også knallgul som påskeliljene for noen dager siden. Blir glad bare av å se fargene. Liker forøvrig mange farge. Det har gått i lilla i noen år nå, men har falt mer tilbake til yndlingsfargen min før; blå - i alle varianter. Men også oransje, grønn og grå.....pluss,pluss...egentlig de fleste farger:) Fint stemningsbilde fra trappa di i går kveld, helt etter min smak!:) Her lyser gule bustehoder av noen hestehov i et eggeglass. Det er vår det! Blir aldri for gammel til å fryde meg over sånt, takk og lov! Ønsker deg og dine ei koselig og fin helg! Klem fra Jorid

    SvarSlett
  4. Ja litt farger frisker opp innimellom.
    Håper det blir sol og fint i morgen.
    Skal en tur innover mot Oslo så jeg
    håper det ikke blir snøvær som det er meldt.
    Tenkte å prøve med innom den nye gjennbruksbutikken
    på Roa i morgen, men spørs om den er åpen på lørdagen.
    Får se om jeg finner den.
    Ha ei herlig helg :)
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Litt farger frisker opp :)
    Koselige bilder med de gamle sakene :)

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  6. Takk for kos kommentar hos meg:-):-)
    Alltid insirerende hos deg :-)
    Flott farge på blomsten ♡

    God helg!

    Klem Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Inspirerende ;-);-) For tykke fingrer for mobiltelefon :-D

      Slett