lørdag 29. mars 2014

HUSK Å STILLE KLOKKA!!!

God kveld alle fine lesere.
Er bare kort innpå med en påminnelse om at det er i natt vi skal stille klokka.
En time fram.



Det er liksom på våren det er dumt å glemme å stille klokka hvis du skal på jobb i morgen.
Litt flaut å komme en time for sent på grunn av det...
Har ikke tabbet meg ut selv på det, men har ringt etter andre som hadde glemt.
Litt gøy var det jo faktisk da å spørre om vedkommende
 hadde glemt sommertida. Hi hi.



Ønsker dere en riktig god kveld alle sammen.
Her på østlandet har vi hatt en strålende dag i dag og håper selvsagt
at morgendagen bringer like mye sol og glede.

7 kommentarer:

  1. Ja, nå blir det lysere dager ;-) Sjarmerende klokke du har der. Den var kjempesøt ;-)

    Ønsker deg en finfin kveld og en super søndag i morgen ;-) Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Ja snart er det sommer, tenk det. Fortsatt god helg :-)

    SvarSlett
  3. For en koselig og nydelig gammel klokke du har der! Og deilig å tenke på at nå er det ikke lenge til sommeren!
    Ønsker deg en herlig søndag i solen, og tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen på bloggen hos meg - det setter jeg stor pris på! Tusen takk!!
    Titti-klem

    SvarSlett
  4. Yes, here's to warmer temperatures and beautiful sunshine! Loving your darling clock too. :-)
    Thank you so much for your visit and lovely comments on my blog.
    Mary Alice

    SvarSlett
  5. Så fin klokke du har da :) joda alle ble stilt før jeg la meg. Skulle komme meg litt tidlig i seng- det vil si rett før midnatt men jeg klarte jo ikke det så det ble lite søvn når mann min kom hjem fra nattevakt, men han var glad for å komme i seng en times tid før enn det han egentlig skulle. Det er godt med lengre kvelder igjen- syntes vi kan ha sommertid hele året :)

    Ønsker deg fine og glade dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Det er alltid flott å kunne stille klokken 1 time frem og få lengre dager. Denne helgen har vi har et helt fantastisk vær, jeg har vært ute å gått turer og kost meg. Litt maling ble det også idag:) Herlig den gamle klokken din!

    Ønsker deg en ny fin uke, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. OH, I love your clock!! We're finally supposed to get some sun and warm temps! :)
    Susan

    SvarSlett