mandag 24. mars 2014

Ikke som planlagt....

Ja da er det mandag igjen og en ny uke står klar og venter.
Hva vil den bringe tro, ikke godt å si. Selv om man planlegger og har kjøreplanen klar, 
er det ikke alltid det går som man så gjerne vil.


For denne helgen ble ikke som planlagt. Jeg hadde gledet meg til denne helgen lenge, 
sett fram mot ei aktiv jobbehelg med årets første skikkelige loppemarked 
som det store høydepunktet. Sånn ble det ikke. (Søren og!!!)


Kroppen setter opp noen snubletråder for oss innimellom.
Så lørdag og søndag måtte tilbringes innendørs for min del, igjen...
Har vært syk nesten kontinuerlig den siste måneden. Ikke morro.


Så ikke noe sesongåpning for meg på loppis denne helga.
Får bare svelge skuffelsen og se framover mot en annen helg med loppesirkus.
Kroppen er liksom ikke helt på min side om dagen, influensa og forkjølelsene står virkelig i kø.
Mulig dette er bra for å bygge opp immunforsvaret igjen etter knekken i fjor høst,
men det er utrolig kjedelig ihvertfall. Jeg vil ikke bare være inne liksom...
Nå som sola skinner og det våres mer og mer.


Ett lite plaster på såret var imidlertid at jeg fikk en liten pakke i posten på lørdag.
Inni den lå disse søte små gammeldagse grytelappene i rosa og grønt.
De hadde jeg kjøpt på nettauksjon, så dette ble liksom litt erstatning for alle
de fine kuppene jeg hadde planlagt å gjøre på loppemarkedet i helga.


Uææææ, jeg vil være ute å leke sammen med de andre!!!!
Kjenner dere igjen den følelsen? Frustrerende...
Men dette er egentlig ikke noe å klage over, mange har det så mye verre.
Dette er jo bare smårusk som går over, så jeg får ta meg sjøl i nakken og bare vente.
Vente på at baseluskene og virusene slipper taket på mitt ringe legeme. 
Så jeg ønsker både dere og meg en energi og helsebringende uke.
Vi blogges dere.

2 kommentarer:

  1. Kjedelig når ting går på tverke og kroppen ikke spiller på lag.
    Har opplevd det litt selv i det siste.
    Krysser fingrene for deg og håper du snart blir frisk - og at dagene fremover blir mye bedre.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Hei! Så søte grytekluter og fin kanne!! God bedring Marit!! Trøsteklem fra Jorid :)

    SvarSlett