fredag 21. mars 2014

Kan fort bli en yndling...

Tror jeg har fått meg ett nytt yndlingsmøbel igjen...
Den lille vaskestolen på badet, som jeg viste dere på mandag.
Den kan fort bli en favoritt kjenner jeg på meg.


Jeg fant et par ting til som jeg hadde lagret inni denne vaskestolen.
Nemlig dette melkaret og den lille kjelen i blå emalje.
Slikt medfører rask ommøblering av pynten hos meg.


Så nå til helga har jeg laget en ny "utstilling" oppå denne herlige vaskestolen.
Blått i blått denne gangen.


Både rust og slitasje her, men det går helt bra for meg.
For noen er det sikkert litt yel mye slitt, men jeg klarer av dette veldig bra.
Dette er ting som har vært i bruk på gården og jeg setter pris på
å ha noe fra mine formødre. Noe de har brukt og satt pris på.


Så da får dere ha en aldeles herlig fredag.
Nok en uke er snart unnagjort.
Time flies dere...

5 kommentarer:

  1. Forstår godt at det skapet er en favoritt.
    Flotte ting oppå skapet Emaljeting er fine.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  2. Skjønner veldig godt at dette er en favoritt ..helt nydelig skap .
    Rust og slitasje er jo bare så flott ..og ekstra fint når de går i arv .

    Veldig koselige innlegg under her og ..koser meg her hos deg .
    Måtte du få en fantastisk helg !
    klem Anne

    SvarSlett
  3. Så flott skap, og sånn blå emalje, kjempefint! Koselig blogg du har, legge deg til hos meg.
    Ha en super helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. JAMMEN HAR DU MASSE FIN
    HELT HERLIGE BILDER
    ØNSKER DEG EN FIN FREDAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. dette var utrolig sjarmende :-)

    klem tone

    SvarSlett