mandag 17. mars 2014

Litt "nytt" på badet...

Nå har jeg fornyet meg på badet. He he, nytt og nytt. Det kan vel diskuteres...
Har vært på låven å hentet inn noen skatter igjen...


Hadde en høy hylle fra Ikea på badet, men synes alltid det var så rotete i den.
Så da fant jeg på no lurt, nei jeg dro ikke å handlet på Europris.
Jeg heiv ut hylla og dro inn en gammel vaskestol fra låven vår, mye billigere enn Europris også det.


Det ble så mye koseligere på badet med denne gamle slitte vaskestolen.
Den slitte stolen har jeg hatt på badet før også, men den passet mye bedre sammen 
med det "nye" tilskuddet her.


Her snakker vi autentisk slitasje og en ekte gammel herlig pastellblå farge.
Kommer ikke på tale med noe maling her nei!!!


Inni denne gamle vaskestolen hadde jeg jo selvsagt også lagret noen skatter.
Blandt annet den gamle såpekoppen i emalje bakerst på bildet.
Den måtte selvsagt bli med inn på badet.


Jeg hadde selvsagt ikke noen pene håndsåper liggende,
 så denne runde såpekoppen ble til lysestake for dette kulelyset. 
Koselig med litt stemning på badet.


Den gamle såpekoppen fylte jeg med noen tørkede roser.
Det funket bra det. Litt slitt og tørket skjønnhet sammen ble bra.


Inni skapet kledde jeg både bunnen på skuffen og hyllene i skapet med
en rest av voksduk jeg hadde liggende. Så da kom den til nytte også.
Jeg er en litt sånn "man tager hva man haver" type.
Greit å bruke det man har å gjøre noe gøy ut av det.
Ønsker alle en fin mandag og en fin uke.

5 kommentarer:

  1. Kjempekoselig!!
    Fint når man slipper å bruke penger på ting fordi man har slike skatter stående!!
    Ønsker deg en ny og kreativ uke! :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Så flott det skapet er da. Og nydelige såpekopper.
    Heldige deg som har en låve med skatter.
    Er nok ikke slik her, så jeg har vurdert å kjøpe
    et skap på Europris. Men ser ut som det glir over.
    Finner vel noe på et bruktmarked en gang tenker jeg.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  3. God dag! Kjempekoselig vaskestol, stol og tilbehør! Du og alle skattene du har, skaper så god stemning!! :) Ønsker deg ei god uke! Klem fra Jorid

    SvarSlett
  4. Så heldig du er da som bare kan gå på låven :) det er så fint og koselig med sånt skap på badet. Det er egentlig det jeg har sett etter- men så finner jeg alt annet i stedet :) Du koser deg på badet du nå da !
    Det som jeg har arvet er vanskelig å male syntes jeg- men det er stoler og veggur og Gjøkur- men det som jeg kjøper kan få nytt liv med meg :)

    Ønsker deg en fin kveld og snart natt

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Nydelig skap og lekker stol! Love it! du er heldig!

    Ha en flott kveld Marit!
    Klem

    SvarSlett