torsdag 20. mars 2014

Lysegrønn og frisk.

Lysegrønn har det siste året kommet skikkelig inn i mitt synsfelt.
Har alltid likt denne fargen, men ikke brukt den så mye.
Nå har jeg fått øynene opp for denne herlig forfriskende fargen.
Så nå får dere bli med på en liten reprise på de grønne tingene jeg har
omgitt meg med det siste året.


Kjøkkenvekt og boks i fine grønntoner.
Dette liker jeg.




Brødboksen, kjøkkenbenken og denne krydderhylla har jeg greid å selge.
Ikke likt meg, men så lenge jeg har bilder av dem overlever jeg... såvidt!
Er ikke den fødte selger, for jeg har lett for å forelske meg litt i tingene.
Det må det jobbes med hvis jeg skal overleve ett gårdsmarked til sommeren...
(Neida, det er ikke så galt, men jeg plukker med meg ting jeg synes er fine.
Jeg regner med at de som kjøper noe også liker det de kjøper, så tingene får gode hjem. He he.)






Grønt er skjønt helt klart.
Gleder meg til det blir så frodig ute som her.
Sommer og sol er digg.

4 kommentarer:

  1. Nydeligste grønnfargen!
    Så mye fint du har i den fargeskalaen, liker spesielt godt
    den lille hyllen din!
    (og så klart vekten som jeg er skikkelig sjalu på, siden farmor malte
    den jeg har arvet i brun og lys gul...)
    Ha en herlig torsdag :-)

    SvarSlett
  2. Flotte ting i nydelige grønnfarger.
    Ikke lett å selge ting en liker godt det er helt sikkert.
    Flink du som klarte å selge de flotte tingene.
    Ikke alle farger som passer inn over alt nei.
    Hos meg er det vanskelig å få gult og rødt til passe.
    Etter værmeldingen så ser det ut som det skal bli noen
    fine dager på Jæren over helga. Håper det. Kommer sikkert
    til å få kjenne på litt av Jærens "vårparafyme" da tenker jeg.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  3. Sjarmerende ting i en nostalgisk farge for meg, for det minner meg veldig om farmor og farfar, Kjøkkenbenken kunne jeg faktisk tenk meg sjøl, men den er jo allerede solgt! :) Jeg har en blomtervase i denne grønnfargen, det er alt. Er svak for grønnfargen som er på veslesenga, har et par taburetter i den fargen. :) Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett
  4. Nydelige ting og grønnfarge! Anne Lise

    SvarSlett