fredag 28. mars 2014

Natulig vårpynt.

Jeg viste dere disse søte små Vakteleggene på tirsdag, og jammen 
viser jeg de en gang til i dag. De er så herlige at jeg blir visst ikke
helt ferdig med de.



Slik naturlig pynt er jeg bare så svak for.
Jeg liker meg godt ute i naturen og drar den gjerne med meg inn også.
Ikke noe er så fint som ting fra naturen...


Nå er det noen barflekker mellom snøen her og da var jeg
ute og hentet inn litt mose når jeg hadde hentet disse eggene. Så herlig at
man kan gå ut og hente inn ting igjen, rett fra serveringsfatet til moder jord.



God fredag dere.
Ønsker dere en fin naturlig dag!

2 kommentarer:

  1. Så fint!! Joho, nå er det vår! Ha en strålende helg! :)

    SvarSlett
  2. Hva slags egg er det? Du har vel ikke plyndret en trostkopp? Ha-ha.
    Hilsen Inger Katrine

    SvarSlett