torsdag 13. mars 2014

På jakt etter vårtegn.

Da er det torsdag og snart helg igjen dere. Kan ikke fatte hvor denne uka har blitt av.
Håper vi får litt sol i helga også, for nå har jeg lyst til å gå på jakt etter vårtegn. 
Finne meg en lun solside hvor kanskje både Hestehov og Blåveis har kommet opp.


Ingenting er som når det lukter vår og man kan kjenne ferten av
spirer i gammelt høstgress. Ser hvordan nye grønne skudd stikker seg fram
under alt det gamle visne og vitner om en ny start.


Våren er ei herlig tid og man må nyte den og ta vare på den.
Disse herlige tidlige vårdagene er luksus for kropp og sjel, og jammen har 
vi fortjent det alle sammen etter vinteren.


Så nå er det bare å glede seg til fredda'n og komme seg ut i vårsola.
God torsdag til alle dere fine lesere.

4 kommentarer:

  1. Ja en må bare nyte dagene nå så lenge sola
    er fremme. Herlig.
    Nå er det baking her, men etterpå skal jeg ut
    å sette meg i solveggen ei stund før jeg
    skal på sen kveldsvakt. Begynner ikke før
    kl fire i ettermiddag.
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlett
  2. Ja nå er det herlige dager :) Hestehoven har kommet her i solsiden på huset !

    I dag har Finn bursdag så litt feiring bare han og meg i kveld- og familien til lørdag. Uansett så skal det bakes og slikt :)

    Ønsker deg en fin dag og takk for alltid så koselige hilsninger fra deg !

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Herlige bilder, og deilig med vår!!!!
    God helg til deg!
    Klem fra Gol :-)

    SvarSlett
  4. Hei Marit!
    Så nydelig det var med påskeliljene litt lengre ned her, likte og så godt det gamle speilet i bakgrunnen. Jeg kjøpte meg noen påskeliljer selv idag og gleder meg til de springer ut. Veldig fine skumringsbilder du har tatt også! Rosa er en farge jeg alltid blir tiltrukket av og særlig om våre og sommer, jeg er veldig glad i alle pastellfarger da! Veldig fine bilder og det var så fint med det rosa sammen med de gamle fine tingene dine!
    Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett