tirsdag 18. mars 2014

Rosa favoritt energi.

Har lyst til å gi dere noen farge kick denne uka. Mine favorittfarger skal spille hovedrollen 
og jeg starter med rosa. Jeg liker denne fargen utrolig godt som små drypp i hverdagen,
 i form av knæsj  rosa eller i form av en sart tone på en rose. Litt knallrosa først her. 
Mye energi i disse herlige fargeklattene. Jeg blir alltid i godt humør,
 når jeg ser denne sterke knallfargen.




Så har vi den litt sartere mer pudderrosa fargen . 
Blir ikke lei den heller jeg. Dukker stadig opp hjemme
i form av en blomst eller en ting.




I know, dere har sett noen av bildene før, men jeg drister meg på en reprise.
 En god ting kan ikke sies for ofte, og da overfører jeg det til farger også. 
En fin farge kan ikke vises for ofte, ( selv om det er gamle bilder...)
Til og med til jul klarer jeg ikke å holde meg unna
denne flotte fargen.




Dette var min rosa side.
I morgen kommer min gule side.
Håper dere følger med da også, selv om det blir noen repriser da også.
Hej då, vi blogges i morgen.

3 kommentarer:

  1. Rosa var min absolutte favorittfarge da jeg var skolejente, jeg hadde til og med rosa tapet. Seinere hadde jeg et avmålt forhold til rosa, men nå sniker den seg tilbake. Jeg har f.eks. akkurat en sånn melboks som du har og synes den er kjempefin. (",)

    SvarSlett
  2. God aften! Ja, rosa frisker opp tilværelsen. Den knallrosa gir energi synes jeg, og den sartere rosa roer ned. Vet ikke, men sånn er det for meg. Bruker endel rosa som tilbehør i form av stearinlys, servietter og blomster selv. Synes det er pent. Gleder meg til gul dag i morgen, det er også en farge som gir energi! Klem :)

    SvarSlett
  3. Deilig med rosa i alle toner ♥
    Jeg har bestilt støvrosa kalkmaling som jeg venter når som helst :)

    Takk for friskt innlegg ;)

    Klem Bente

    SvarSlett