onsdag 26. mars 2014

Takknemlig.

Blir mye rosa her nå, men det ER en fin farge.
I dag vil jeg gi dere som stikker innom bloggen min noen blomsterbilder.
Tenker at det er blomster dere har fortjent hver og en av dere.
Rett og slett for at du er du.


Det er så fint å komme sliten hjem fra jobb og sette seg ned ved pc'n og
se på de hyggelige kommentarene dere legger igjen hos meg.
Tusen takk for at dere gjør det. Jeg setter utrolig pris på det.


Da lades batteriene og man får lyst til å finne nye ting å skrive om
og nye ting å ta bilder av. Dette er så gøy og jeg er fortsatt nesten litt satt ut
over at såpass mange har vært innom bloggen.


Det er rett og slett utrolig gøy, og dette har blitt en av mine 
morsomste gjøremål i løpet av dagen.  Det er også gøy å stikke innom dere andre
sine blogger og kikke på hva dere har funnet på.
Masse inspirasjon å hente hos dere alle.


Så idag er disse blomstene rett og slett en liten hilsen
fra meg til dere som leser bloggen. Det er utrolig inspirerende å 
tenke på at noen faktisk titter inn og at noen til og med legger igjen noen gode ord.
Dere er fantastiske husk det hver og en av dere.
Klem fra Marit

5 kommentarer:

  1. God morgen! Hjertelig takk for hyggelig og fin blomsterhilsen! Og takk for at DU er DU! :) Kjempekoselig innlegg i går også men de små eggene med nogo attåt! :) Med vennlig hilsen Jorid

    SvarSlett
  2. Vakre blomster, rosa er en nydelig farge på blomster!
    Ingenting kan friske opp et rom som en bukett med rosa :-) (synes jeg da!)
    God onsdag!!!

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg kunne skrevet akkurat det samme selv,du setter ord på det jeg selv tenker og føler :)))
    BLoggen er min lille lykkeboble..med bloggen koser jeg meg på alle mulige måter og ikke minst fordi det er så mange herlige venner i blogglandia som gir både inspirasjon og annet!! herlig rett og slett :)))
    Nyt dagen - håper solen skinner hos deg også!!

    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Det var gode ord ♥♥♥ Tuuusen takk ♥
    Alltid kos å besøke deg og alltid kos å få kommentarer fra deg :)

    Fin dag til deg!

    Klems

    SvarSlett
  5. TUSEN TAKK ♥
    Slik er det vi føler det noen og enhver .
    Du er virkelig en av dem som gjør det så koselig å komme på besøk .
    Takk for alle fine ord du legger igjen hos meg ..blir glad .
    Fin fredag og fin helg ..håper solen skinner på deg .
    klem Anne

    SvarSlett