mandag 3. mars 2014

Terminliste over markeder og loppemarkeder.

Har fått spørsmål om å legge ut en terminliste for loppiser her på bloggen min.
Jeg legger ikke ut en egen terminliste, men anbefaler siden www.loppemarked.info
Der kan dere se informasjon om loppemarkeder over hele landet.
En side jeg selv veldig ofte sjekker, særlig i sesongen. En meget bra side!!!


Av Markeder jeg selv pleier å reise på kan jeg nevne:
Glomdalsmarkedet Kongsvinger Travsenter 24 og 25 April.
Ekebergmarkedet 3. Mai.
Mjøsmarkedet på Birkebeiner Stadion Lillehammer 23. og 24. Mai.
Romeriksmarkedet Kulmoen Travbane 13. og 14. juni.
Biri Bruktmarked Biri travbane (ikke helt fastsatt enda tror jeg, men ser ut til å bli 18. og 19. juli.)


Så her har dere noen gode tips for hvor man kan gjøre seg noen gode og hyggelige kjøp.
Av markedene får jeg som regel med meg ett par per sesong, ikke lett å få til mer med jobb hver 3. helg.
Sikkert ganske mange flere som kjenner seg igjen der. Like trist hver gang man går glipp av noe, 
men sånn er det nå en gang. Kan ikke få med seg alt heller, Kanskje derfor det er så gøy?


Bare litt arkivbilder her i dag, for har ligget rett ut siden torsdag med influensa.
Formen er bedre nå, heldigvis...
Jeg blir helt slått ut når temperaturen stiger over 38 grader og må holde senga.
Så det har ikke akkurat blitt noe fotografering her kan man si.
Godt å ha ett lite arkiv å hente noe fra da.
Håper dere slipper å møte Mr. Influensa. Han er en dårlig date!!!

4 kommentarer:

  1. Så mange flotte gamle ting du har!
    Måtte bla meg litt nedover, for har vært uten data i helgen :-)
    God bedring!!!!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for tips! Er ikke så ofte på loppiser og bruktmarkeder, men i vår skal jeg få med meg flere har jeg tenkt. Jeg ser jo hvor mye fint du finner!!! Godt at du er på bedringens vei! En god aften til deg! :)

    SvarSlett
  3. så mye flott du har i ditt eie.....og nydelig satt sammen :-)

    God bedring!
    klem tone

    SvarSlett
  4. Ikke noe kjekt å bli helt slått ut av influensa.
    Godt du er litt bedre.
    Takk for de datoene du har lagt ut.
    Er innom den loppemarkedskalenderen, men syns det
    virker som ikke alt står der. Mulig det bare er jeg som ikke
    har fått de med meg.
    Ser alt en helg som kolliderer med noe annet vi skal, og
    det er sikkert etpar helger som ikke passer med helgejobben ja.
    Men men det er bare slik.
    Ønsker deg fortsatt riktig god bedring og ei god uke :)

    SvarSlett