lørdag 15. mars 2014

Ukas bruktfunn UKE 11.

Hei igjen og velkommen til ukas faste spalte, nemlig bruktfunn gjort denne uka.
Ikke så mange funn denne uka, men jeg er veldig fornøyd med det jeg har funnet.
Og det er jo faktisk hovedsaken, det er kvaliteten på det man finner 
og ikke kvantum som betyr noe.



Disse to boksene har jeg kjøpt på Qxl, altså nettauksjon. De er kjempefine.
Jeg har en svakhet for slike gamle bokser med gammel skrift på.
Gjør ikke noe om de er litt slitte, det gjør dem bare enda mer sjarmerende.



Så kom jeg over denne lille sukkerkoppen i opalinglass på Gjenbruksbutikken på Roa.
Jeg liker denne typen glass godt. Det er noe nostalgisk og fint over det.
Har jo før sagt at jeg lider av NLS, (nostalgisk lagrings syndrom) hi hi.
Og slike ting i opalinglass slår rett inn på det genet, så det må lagres hos meg!!!
Ja ja, mange ting som er farligere enn dette, men det er iallefall en av mine laster da.
Men det er en morsom last vil jeg si...
Sa jo noe om kvantum i starten her og kvantum var vi så heldige å få sist helg.
Det kommer det ett innlegg om i morgen.
Noen folk er så hyggelige.
¤¤¤¤
Ønsker dere alle en god lørdag.
Takker også for alle hyggelige kommentarer som dere
legger igjen hos meg. Det setter jeg stor pris på.
Dere er herlige!!!

1 kommentar:

  1. Hei Marit, Fine funn, kjekt å se.
    Ha ein fin lørdag.
    Har flere opalin skåler med stett, og ei krukke med to duer på lokket.

    Sol hos meg, men er litt trøtt i dag, fordi det blåste sånn at eg ikkje fikk sove, ja ja, alt vel, uansett.
    Klem,

    SvarSlett