lørdag 1. mars 2014

Ukas bruktfunn UKE 9.

Ny lørdag med nye bruktfunn her på Brukt og Blandet.
Noen funn har det blitt denne uka også, og det er jo helt normalt her i gården...
Vil si at denne ukas funn er fargerike og til å bli i godt humør av.


Ett kobbel med gamle polstrede kleshengere.
Herlig retro spør du meg.


Riktig fargerike og fine med nagler som pynt.
Like fargerike som en blomsterbukett disse her.


Slike funn gjør at jeg blir i godt humør, som den fargomanen jeg faktisk er.
Her var det masse gøy på en gang!!!


Her kommer noen kjøkkensaker, men de to boksene er det mannen min som har kjøpt seg.
Han liker gamle bokser han også, men jeg synes de var så fine at jeg tar de med,
selv om det ikke er jeg som har kjøpt dem.


Fint bilde på den minste boksen.


Kjevlet derimot er ett av ukas bruktfunn fra min side.
Jeg liker gamle kjevler, de er gode å holde i og ligger godt i hånda.
Har jo kjevle fra før selvsagt, men jeg liker rett og slett kjevler,
så da fikk dette også bli med hjem til meg.


To metallskilter har jeg også funnet siste uke.
Dette er jo ikke originale skilter, men nyproduserte emaljeskilter.
Litt industrielt er også kult.


Bokstaver og tall er fint å bruke i interiøret og jeg liker at de står på skilter.
Har flere skilter rundt omkring i huset faktisk.


Hvem sier at ett skilt behøver å stå rette vegen for å være dekorativt.
Ikke jeg ihvertfall, jeg liker jo alt som ikke er som det skal...
Denne uka deler jeg opp bruktfunnene i to igjen og kommer
tilbake med flere herligheter i morgen også.
Gleder meg til å vise dere tingene for de er virkelig fine.
(Etter min smak ihvertfall.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar