torsdag 20. mars 2014

Uventet blomsterhilsen...

Vi hadde personalmøte på jobben denne uka.
Helt ut fra det blå for meg ble jeg overrakt en flott blomstergruppe, 
til å ha ute på trappa.



Anledningen var at jeg har vært ansatt i fem år på stedet jeg jobber.
Jeg trodde ikke det var noe man markerte, men du verden
så koselig å bli overrasket på denne måten.


Påskeliljer og lyng passer perfekt på trappa nå.
Og jeg trengte virkelig litt nye blomster her nå, så dette passet perfekt.


Nydelige detaljer langs kanten på betongpotten.
Sånt liker jeg veldig godt.



Så med disse bildene ønsker jeg dere en strålende kveld.

8 kommentarer:

  1. For en hyggelig og fin overraskelse - og så utrolig koselig det ble på trappa di ;-) Sjarmerende og flott krakk du har der også.

    Ønsker deg en super kveld!

    SvarSlett
  2. Så koselig da. Heldig du da som fikk en slik flott gruppe.
    Har ikke opplevd at en får noen oppmerksomhet i forbindelse med
    annet enn 25 år. Jeg har snart jobbet 25 år i kommunen, men så
    måtte jeg, pga sykdom, si opp for noen år siden. Det varte vel i ca 2 år
    så begynte jeg å jobbe i kommunen igjen. Men de sparer utgiften til
    25 års gave til meg hehe.
    Kos deg meg nydelige blomster og ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Så fint!!!Og for en koslig overraskelse...det gjør jo blomstrene bare enda koseligere :))))
    Kjekt å bli satt pris på!Klør etter å sette ut blomster selv,men her hadde det blåst bort :/
    Men min tur kommer også etterhvert!
    Kos deg med dine fine blomster :))))
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Blommor och blad är alltid roligt att få! Trevlig helg! Kram Anna

    SvarSlett
  5. Koselig på trappen din. Så kjekt å bli satt pris på med så fine blomster. Gratulerer med 5 års ansiennitet:)
    Ha en fin søndag!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Så koselig en overraskelse og koselig å bli satt pris på :)

    Det er jo perfekt på trappa nå. Det er en veldig nydelig potte du har der også !

    God kveld og en fin uke til deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  7. What a sweet surprise! Your flowers look beautiful! :)
    Susan

    SvarSlett
  8. What a lovely surprise at work! The heather and daffodils look beautiful together on your steps.
    Mary Alice

    SvarSlett