tirsdag 25. mars 2014

Vårlig stemning...

Har prøvd å få til litt vårlig stemning på den gamle dragkista.
Det er så deilig når solstrålene titter inn gjennom vinduet og skaper god stemning.
Så da var det klart for lit dilldall her igjen da veit dere.


Har vært så heldig å få kjøpt noen Vaktel-egg. Er de ikke søte?
Verdens fineste små egg, med nydelig kamuflasjemønster.
Jeg er helt forelsket og vet ikke om jeg klarer å koke disse for å spise dem.
De er jo så dekorative at jeg har lyst til å ha alle sammen framme,
og ikke ha noen i kjøleskapet...


Bildet av herr og fru Grieg har fått plass oppå dragkista. 
Vi var jo så heldige å få noen ting av tanta til mannen her for en stund siden.
Dette bildet og et bilde av Henrik Ibsen har fått plass her oppe.
Tenk at vi var så heldige å få disse. Jeg digger nemlig de to bildene.


Er ikke disse små eggene fine?
Jeg er så glad i alle små ting og disse Vakteleggene er intet unntak.
Rett og slett elsker sånne små gossine saker.


Lyset med bjørkebark rundt har jeg kjøpt på Europris,
men kan jo enkelt lages sjøl også.
Dette er pynt som gir meg riktig vårfølelsen.
Den gode forventningsfulle følelsen man får når man gleder seg til eller over noe.
Akkurat nå gleder jeg meg over at snøen snart er helt borte og at sola er her.


Så da vil jeg få lov å ønske dere en riktig god tirsdag.
Herlig med vår!!!

2 kommentarer:

  1. Såå herlig pyntet, ikke ofte å se folk pynter med egg, men det fungerte.
    Den klokka er bare helt nydelig :D

    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  2. For noen fine bilder! Jeg elsker brukte ting, blant annet fordi de vekker minner fra mormorhuset, slik som den flotte vekkeklokken. Forøvrig tror jeg at jeg må lete opp vaktel egg et sted , for de var så utrolig dekorative.
    Veldig koselig blogg du har, gleder meg til å følge deg videre :-) ha en fin dag :-)

    SvarSlett