tirsdag 11. mars 2014

Vårsukk...

Litt tjuvstart på påsken denne helga med en bukett påskeliljer.
Den gule fargen er en energibombe, som jeg liker kjempegodt.
Man må bli i godt humør av disse blomstene.


Her har jeg bare blandet en bukett påskeliljer og en bunt med blåbærlyng.
Begge deler kjøpt på Plantasjen. Litt absurd egentlig å betale for blåbærlyng...
 Det finnes jo mengder av det rett utenfor døra der jeg bor, 
bare at det på lørdag fortsatt var under en god del snø.


Sola har i løpet av helga og mandagen hjulpet til med å tine ganske mye av snøen,
så nå føler man liksom at våren er nærmere. Ingenting er som når småfuglene 
begynner å synge og det begynner å grønnes i skogkanten.
Sukk, som jeg venter på dette...

4 kommentarer:

  1. Påskeliljer er så vakre!
    Gult er i grunn veldig kult, har alltid vært litt negativ til gulfargen, men
    liker den mer og mer. I små doser vel og merke :-)
    Har faktisk knallgul strikkegenser på meg nå!!
    Ønsker deg en flott dag <3

    SvarSlett
  2. når buketten jeg har på kjøkkenet visner, så tror jeg at det kommer inn påskeliljer .....for farger trenger vi nå :-)
    enda en dag med sol og snøsmelting.....digg!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Herlig tid nå, snøen forsvinner mer for hver dag.
    Her jeg sitter ser jeg utover fjorden og der har jeg et
    merke der jeg ser at isen kryper lenger og lenger
    bort fra det merket. Herlig
    Er ikke glad i gult annet enn til påske. Og da også i små doser.
    Men noen påskeliljer må inn i huset da.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  4. Nydelige påskeliljer! :) Deilig med vår! Er allergisk på vår og sommer, men det får gå! Til helga blir det påskeliljer her i huset også! Ha en god dag! :)

    SvarSlett