søndag 27. april 2014

Allergitest...

Jeg er allergisk mot Pollen fra diverse trær og gress.
Men alle blomsterbutikker og blogger står og frister meg med de
skjønneste kvister med søte blomster på. Jeg er ett lett bytte når det
kommer til vakre ting. Dette gjelder også planter og blomster.
Så nå har jeg tenkt å allergiteste disse skjønne kvistene
med de herligste små hvite blomster på.
Vi snakker allergitesting live...


Hos Mester Grønn har de stadig ta 3 betal for to på blomster og
denne gangen klarte jeg ikke å la de flotte kvistene med hvite blomster
og masse blomsterknopper på stå igjen.


Jeg får heller leve litt farlig og prøve ut om dette kan stå inne,
eller om de må på hodet ut av huset. Foreløpig er det ingen rennende nese,
eller kløende øyne å kjenne noe til. Dette kjennes riktig så lovende ut.
Buketten har stått inne i hele dag og jeg har vært inne i flere timer nå, så dette går nok greit.
Vi har jo frukttrær i hagen og jeg har ikke merket noe spesielt til
allergien når disse blomstrer, så jeg krysser fingrene for at jeg skal tåle disse kvistene også.
 Jeg var så ivrig etter å få satt sammen denne buketten at jeg glemte å se hva slags
kvister dette egentlig er, så jeg kan dessverre ikke tipse om hva salgs tre disse kommer fra.
Kanskje noen av leserne er så drevne i botanikken at de vet hva dette er?


Herlige er de i alle fall. Minner veldig om eple eller kirsebærblomster.
Grønt er vakkert og minner om det levende og friske.
Grønt er godt å hvile øynene på...


En naturlig hilsen fra meg i dag.
Aaaatsjooo!!!!
Neida, bare tulla, Ingen nysing enda,
Tror jammen dette skal gå bra.

1 kommentar:

  1. De er skjønne disse greinene :) Håper du ikke merker noe- bare kan nyte de.

    Ønsker deg en nydelig dag


    Klemmer fra Monica

    SvarSlett