tirsdag 15. april 2014

Bordkort konfirmasjon DIY.

Jeg koste meg skikkelig i går kveld, med å lage bordkort.
Jeg er ikke så veldig flink med sånt, men med litt tape og noen stickers
behøver man ikke være noen racer. Så her skal dere få en liten
smakebit på hva jeg laget i går. Til dere som leser bloggen og som skal til oss
kan jeg si at ingen bordkort er helt like, så dette avslører ikke så mye...






Som dere ser er det stor variasjon i hvordan kortene ser ut.
Det er en tanke bak det. Har lyst til å kjøre Loppe-chic som tema, 
da sønnen min også er en loppejeger. Kan muligens ha arvet sin mors gener der...
Selv om han ser etter litt andre ting enn mora si da, han er mer sykkel og mekkeorientert.
Dessuten er det gøy å lage noe unikt og ulikt til hver og en av gjestene.
Blir litt personlig på den måten.
Det var ihvertfall gøy å pusle med dette.
God kveld til alle fine lesere.

2 kommentarer:

  1. Skikkelig fine bordkort.
    Kan tenke meg det blir et stilig bord.
    God kveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bordkort, mykje harte og tid bak slike flotte kort.
    Ynskjer deg ei velsigna påskehelg!

    SvarSlett