mandag 21. april 2014

DIY. Bilder med blomster og washi tape.

I dag vil jeg si at innlegget her er vårlig i tonen.
Lysegrønt både i interiør og blomsterbukett bærer bud om hvilken årstid vi er inne i.
Dessuten har jeg hatt ett lite blaff med noe som lignet skapertrang...
Fikk så lyst til å bruke noen av de fine rammene jeg har kjøpt på loppis.
Spørsmålet var da "Hva skal jeg putte inni rammene?"
Svaret ble at jeg måtte "mekke" noe sjøl.




Med gamle boksider blyant og fargestifter satte jeg igang.
Så fant jeg fram rammene og tok mål av de. Festet boksiden med blomstertegning på
ett bakstykke som passet inni rammen og så teipet jeg i veg...



Rammene er så dekorative og fine at de fortjener en  liten 
"framsyning" de også. Skikkelig loppe-chic dette her.
Vårlig, friskt og lett. Det er deilig å kjenne litt på dette og flørte litt med 
sommeren nå. En herlig årstid vi er inne i.



 Må si at jeg har fått Washi tape dilla jeg også, som så mange andre.
Utrolig gøy og sitte å teipe seg fram til mønstre og sammensetninger av alle 
mulige varianter. Kreativiteten bare bobler, Fint å få til noe, selv om det
er superenkelt. Det liker jeg.




Slik har jeg fornyet litt på dilldallet jeg har plassert rundt omkring i huset.
Ikke mye som skal til, Kunstnerisk utførelse er ikke det som står
i høysetet her, Prosessen og kosen med å lage noe er det viktigste for meg.
Håper akkurat du får en superfin dag i dag.

6 kommentarer:

  1. Hei! :) Så artig og tøft og kreativt med selvlagede bilder til loppisrammene. Skikkelig fint ble det!! Og etter å ha lest forrige innlegg lengtet jeg ut i skogen, naturen har mye herlig å by på! Takk for at du deler så fine bilder og ord med oss! Ha en strålende dag! Klem fra Jorid

    SvarSlett
  2. Kjempefine!!!
    Ha en flott 2 påskedag i den herlige solen :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige grønnfarger! Originale bilder du har laget, smart å bruke teipen. Falt for den grønne vekta og vasen i grønt. :) Takk for koselig hilsen.

    SvarSlett
  4. Så flott det ble !
    Ja skal ofte ikkje så mye til ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så lekkert det var å lage blomsterbilder på gamle boksider, det vil jeg jammen prøve!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett