fredag 18. april 2014

En skikkelig påskebukett!!!

I år slo jeg på stortromma og bandt meg en skikkelig gedigen  påskebukett.
De hadde så flotte langstilkede roser på Rema, Nelliker og Brudeslør fant jeg hos Plantasjen. 
Så da var det bare å komme seg hjem og binde seg en fin bukett.
Har litt fri først og sist i denne påsken, så det er koselig å ha noen 
fine blomster å hvile øynene på.



Har blitt en gul og rosa påske her i år.
Rart hvordan den rosafargen klarer å snike seg inn overalt.
Litt overrasket sjøl over at jeg har pyntet så feminint,
men  slik ble det i år...


Loppekaffeserviset får lov å stå framme, så er det lett å finne noen 
fine kopper når det kommer noen innom for en liten kaffedråpe.
Fint å kunne bruke disse tingene jeg drar med meg hjem fra
bruktsjapper og loppemarked.



I dag har jeg siste jobbedag før selve påskehelgen skal nytes med fri.
Tror jeg har jobbet 5 påskehelger på rad, så dette blir fint.
Sånn er det når man jobber turnus.
Det gjør imidlertid at jeg setter ekstra stor pris på å ha fri nå.
Ønsker dere en fin Langfredag.

4 kommentarer:

  1. Rosa og gult er bare nydelig,ikke rart det bare blir slik ;)
    Og den fine bukettene din er så fin i boksen det står "Gryn" på,utrolig sjarmerende!!!
    Godt å unne seg blomster på bordet,tror rett og slett det er helsemessig sunt!!!!
    Her er det Påskelilhene og rosegreiner som råder,blomsterbudsjettet mitt prioriteres på uteplanter nå fremover ;)
    Og nå skinner solen,jeg skimter blå himmel gjennom gardinene....utrolig deilig :)
    Hagen venter!!!
    Fortsatt God Påske,så godt det endelig ble din tur til å ha fri!Nyt!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Så fint! Rosa og gul påske funker bra. (",)
    Fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  3. Blomstebuketten var bare heelt nyyydelig, så flink du er! Lekkert med rosa og gult sammen og kombinasjonen med roser, nelliker og brudeslør var helt topp! Man må unne seg litt ekstra i hverdagen! Så deilig det blir for deg å ha helt fri fra jobb resten av påskehelgen. Da må du nyte fridagene og håper det blir er fint vær hos deg også.

    ❀Fortsatt god påske, Marit❀

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. En nydelig bukett, og noen flotte kopper.
    Ja det var skikkelig feminint. noe jeg liker veldig godt.
    Her er det jobbing hele påsken. Har og jobbet mange høytidsdager
    Veldig greit når lønninga kommer, hehe
    Ha ei fortsatt riktig god påske :)

    SvarSlett