fredag 4. april 2014

Ett lite hint av påske...

Jeg klarer ikke helt å lå være å tyvstarte bittelitt på påsken.
En aldri så liten titt på hva som venter oss er vel lov?
Jeg klarte ikke vente lenger jeg gitt.


Får starte litt forsiktig med ett vårlig bilde da.
Ikke rett på påsken liksom...


Dette bustete lille vesenet sjarmerte meg slik at hun måtte få bli med hjem til meg.
Er hun ikke skjønn? Jeg liker litt rufsete og morsomme ting og hun her var søt i tillegg.


Herlig med godt lys og fine vårblomster.
Nå liker jeg meg!!! 


Tror jammen den lille høna har lagt noen egg også jeg...
Kanskje det blir flere kyllinger til påske.
Fin dag til alle fine lesere fra meg.

4 kommentarer:

  1. Go`morn! Så fin pjuskehøne da, jeg har en sånn gul.:) Mange fine innlegg siden sist jeg var innom. Alt i fra koselige bilder av pusekatten, - til god frokost, jeg elsker bær! Og synes fatet og lysestakene ble veldig fine med hvitmaling! Jeg er glad i hvitt, en rolig og behagelig farge. Vil ikke bare ha hvitt da, men har jeg det som basis, så synes jeg at alle mulige farger passer til. Ha en strålende dag! Ses på loppis i morgen!:) Klem fra Jorid

    SvarSlett
  2. Finfin førpåskevårstemning hos deg.......:) DU bestemmer hjemme hos deg - og deler med oss...helt lov det:))) Klem i vårdagen:)

    SvarSlett
  3. Nydelige påskestemningsbilder hos deg, det er lov å tjuvstarte, påsken går jo så fort, så det er bare å nyte på forhånd også. God helg, klem.

    SvarSlett
  4. For en skjønn kylling ;)
    Eg må nok anskaffe litt påskepynt itl heimen,
    for det har me aldri hatt noe særlig av....:(
    Tid for en tur på bruktbutikk ;)

    SvarSlett