onsdag 2. april 2014

God morgen!!!

God morgen folkens.
Ja man tar bilder av mye rart og i dag er det frokosten min fra søndagen.
Da hadde jeg lyst på litt søtt, og yoghurt med banan og blåbær er veldig søtt og godt.
Tenkte det kunne være ett lite frokost tips hvis noen er litt matlei.



Måtte jo prøve det nye serviset jeg fikk kjøpt meg sist uke også.
Litt gøy å spise frokost av noe fint også. Gjøre litt ekstra stas på seg sjøl iblant.
Dette var skikkelig kos, og jeg kunne spise noe søtt med god samvittighet.



Sukkerkuttet går fortsatt bra og har hittil resultert i at buksestørrelsen
har gått ned en str. Noe jeg er fornøyd med, men det trengs av med mer,
 for å si det sånn. Tror de neste kiloene blir verre enn disse har vært...
Men bevares, en str ned på buksa er motiverende!!!

2 kommentarer:

  1. God morgen, der var du igjen, så koselig :-) Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Deilig og sunn frokost!! Kjempeflink er du som har gått ned en buksestrørrelse, gratulerer!! Noen ganger stopper vekten helt opp for så å fortsette, så her gjelder det å ikke gi opp. Merker buksene begynner å bli litt for store her også...det er som du skriver veldig motiverende!! Stå på videre, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett