onsdag 16. april 2014

Herlig påske...


Påskeferien er godt i gang for mange og vi koser oss med fri, god mat og noen
påske-egg kanskje... For meg er det jobb i dag, i morgen og fredag.
Så har jeg fri påskehelga, og det er noen år siden faktisk, så jeg gleder 
meg til det. Nå har jeg kost meg med å pynte litt på den grønne
terrinen jeg fikk kjøpt på loppemarked for et par helger siden.
Deler noen bilder med dere her.




Jeg er fortsatt kjempeglad for at jeg fikk kjøpt denne vakre
terrinen og kommer ikke over at den ikke var solgt da jeg dukket opp 1,5 time ut i loppisen.
Trodde dette var en ting som ville ha forsvunnet som dugg for solen jeg.
Men heldige meg fikk kjøpt den. Helt klart en favoritt hos meg nå.




Jeg kjører naturlig pynt fortsatt og har vært ute og hentet mose i skogen.
Så har jeg stukket ned tre små påskeliljer i mosen og lagt noen
vaktelegg iett lite rede. Redet er kjøpt på en bruktbutikk.
Det var gule påskekyllinger oppi, men de har jeg plukket ut.
Eggene mine trengte ett lite rede, og da var dette perfekt.
Ønsker alle en super dag.

3 kommentarer:

  1. Så flott pyntet!!! En god dag til deg og! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint med naturlig påskepynt.
    Og ja, den terrinen er flott.
    Her er det også jobb i dag. + omtrent resten av påsken
    Fri bare i morgen. Men har jo fri noen formiddager så
    det går ann å ta en liten motorsykkeltur kanskje
    God dag til deg :)

    SvarSlett
  3. Å så fint du har pyntet ;))))
    Takk for så koselig hilsen!
    Må du ha en fin fin påske snille du!

    Smil og god påskeklem
    Camilla.

    SvarSlett