torsdag 3. april 2014

Juhu jammen vant jeg ikke gitt.

Hurra, så morsomt å vinne en giveaway.
Jeg var så heldig å vinne to like putetrekk hos Cecilie med bloggen Sjarm og Kaos.
En flott og morsom blogg må jeg si.
Linken dit finner du lenger ned i innlegget.
Her ser dere ett av de flotte putetrekkene. Disse ble satt rett på puter når de dukket opp
i posten. Tusen takk Cecilie, de var nyyyydelige.



Trekkene er veldig flotte og dekorative og jeg kan bruke dem
både til den litt myke stilen og de går også fint med litt røffere stil.
Kult når ting kan brukes til flere stiler.



Så igjen tusen takk til Cecilie, disse vil være blikkfang her en god stund nå.
Stikk innom Sjarm og Kaos, der er det alltid festlig lesing.
 Her er linken dit.
Klem fra Marit

6 kommentarer:

  1. Gratulerer :)
    Kjempestilige puter.

    SvarSlett
  2. For en herlig pusekatt du har, virkelig skjønn. Får lyst til å kose med han og høre han male. Jeg har en helt hvit hannkatt som også fotefølger meg når jeg jobber i hagen.
    Hilsen Inger Katrine

    SvarSlett
  3. Grattis med flotte puter! De var kjempefine! Så gøy! Utrolig fine bilder du har tatt. Putene passet jo perfekt til den litt grove stilen. Lekkert!

    Ønsker deg en herlig lørdag og en super helg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  4. Så gøy å vinne da, grattis!
    Flotte bilder....liker søtt og rustikk sammen :)

    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  5. Åhhh så fine :) Gratulerer med flott gave og superfint at de passer til både det ene og det andre.

    Ønsker deg fine dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Skikkelig flotte puter,så heldig du var da :):)
    Nydelig bilder du har tatt også ♥

    Takk for at du stikker innom meg :) Blir glad hver gang ♥

    Klem Bente

    SvarSlett