mandag 14. april 2014

Konfirmasjonsforberedelser for mor...

Da har jeg startet mine konfirmasjonsforberedelser. Ikke at jeg skal  konfirmeres altså,
 men yngste avlegger skal feire konfirmasjon i mai.  Det krever forberedelser også
for mor... Så i dag har jeg vært og handlet meg litt "smågodt".



Ikke så mye spiselig smågodt her, men allikevel ting man kan kose seg skikkelig med.
Har hatt fri i dag, og har også fri imorgen. Så da har jeg tenkt å lage noen bordkort
til den store dagen. Skal prøve å lage noen litt personlige kort til hver enkelt gjest.


Dette er skikkelig kos å sitte å tutle med nå på kvelden.
Slike puslerier er en fin påskeaktivitet. Så får jeg bare håpe at kreativiteten min
ikke har tatt påskeferie...



Har kjøpt inn litt feminint og litt mer maskulin pynt, så det skal gå an 
å lage noe både for menn, damer, gutter og jenter her.
Hvis jeg blir fornøyd med resultatene er det ikke umulig at jeg lar dere
få en liten titt senere. Men nå må jeg hive meg igang med oppgaven her.
Ønsker dere en god kveld.
Jeg har tenkt å kose meg litt med dette. Gøy, gøy gøy!!!

1 kommentar:

  1. jeg er ferdig med mine 2 konfirmasjoner....føles deilig, men jeg synes det var så koselig å forberde til det.
    Blir spennende å se hva du finner på :-)

    klem tone

    SvarSlett