tirsdag 8. april 2014

Min lille blå favoritt igjen...

Jeg har sagt det før og sier det igjen. Denne lille blå vaskestolen som jeg tok
inn på badet for en tid siden er en favoritt.
Så takknemlig å pynte opp med litt forskjellige ting og tang.




Hos meg brukes ting rundt omkring og kanskje ikke akkurat i det rommet du forventer.
Så nå har jeg satt inn det pene blomsterfatet mitt på badet.
Sikkert ikke der det er ment å være, men det passer der synes jeg.
Liker å mikse litt stiler og skape overraskende inntrykk både her og der. 




Skiltet på vaskestolen er laget i skifer og jeg har kjøpt det på salg hos Nille i fjor høst.
Det kostet hele kr 10,- Det skal vel egentlig henge på soverommet utifra teksten, 
men jeg synes det passet fint på dette gamle skapet.


Rustikt og romantisk i fin miks.
Disse to stilene går som hånd i hanske og utfyller hverandre.
Så litt miks er bra.




Her er det iallefall rustikt nok som dere ser.
Men jeg liker det og sjarm er viktig når jeg velger meg ting
som skal pynte opp eller brukes hos meg.
Og dette er sjarm for meg.




Som dere ser av disse bildene liker jeg veldig godt emaljerte ting.
Har vel etterhvert en ganske stor samling av forskjellige
emaljerte ting. Blir ikke lei disse sakene.
Håper dere får en riktig god dag.
Klem fra meg.

7 kommentarer:

  1. Sjarmerende og stilig! Behagelige farger på de emaljerte tingene, liker det godt! :) Ha en god dag!

    SvarSlett
  2. For et vakkert skap! Og fargen på det var kjempefin!!!
    Elsker sånne gamle skap :-)
    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  3. Skapet er kjempefint! Sånn brett med roser har jeg etter farmor, synes det er så fint! Gøy å blande litt saker her og der.
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig du har pyntet:) Også så søte små barnesko a gitt:)
    Tusen takk for fin hilsen inne hos meg i går:) Ha en fin dag:)
    Klem fra Elise

    SvarSlett
  5. Koselig å myke opp badet med varme, fargerike ting med sjarme og varme :)

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig og fargene harmonerer så flott sammen :)

    Men nå ble jeg forskrekket over at jeg ikke er følger- så nå er det rettet opp og du må jo så klart inn i blogglista hos meg også- beklager min fjernhet ! Kan ikke skylle på ammetåke- men kanskje fibrotåke :)

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  7. Her var det harmoni og hjemmekoselig.
    Er så fint å blande nytt og gammelt.

    Fin kveld og klem fra Inger

    SvarSlett