mandag 14. april 2014

Naturpåske...

Hos meg er det naturen som inspirerer mest til pynting når vi kommer 
til høytider av ulike slag. Det naturlige og jordnære er flott synes jeg.
Så her er litt påskepynt i naturens egen palett.



Treverk, egg og tørkede blomster i gult.
Ganske enkelt, men effektfullt, varme fine farger.
Dette er helt meg, for å si det sånn.



Det er morsomt å fotografere om dagen,
fordi det er så flott lys. Jeg kan bli helt fjern for 
omverdenen når jeg får en idè jeg bare må prøve ut...



Påskestemningen har lagt seg over heimen og vi skal 
kose oss med god mat og hyggelig samvær i påsken. 
Ingen ferietur på oss, men skal nyte noen fridager hjemme.
Det blir deilig, håper solen vil være litt sammen med oss også.
God dag til alle.






5 kommentarer:

  1. Likte veldig godt fargene du viste i går.
    Rosa egg og den flotte rosa blomsterpotta?
    Verken gult eller brunt er helt mine fager.
    Men det er jo flott at vi er forskjellige,
    og kan finne glede i forskjellige ting.
    De vakteleggene er jo søte da.
    Her er det ikke mye fri i påsken nei.
    Skal på nattevakt i natt, Kveld onsdag
    Har fri torsdag, da får vi besøk. Så blir det
    jobb resten av påsken. Dag søndag, ellers kveld.
    Slik er det når en jobber turnus, noen ganger
    går alle helligdagene med til jobb,
    Men så kan en jo glede seg til lønn neste måned da, hehe.
    Godt å ha noe å se frem til.
    Ønsker deg ei herlig uke :)
    a

    SvarSlett
  2. Masse flott å finne ute i naturen! Dette ga koselig og fin påskestemning synes jeg, - helt etter min smak også! Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  3. Så flott du pynter! Ha en god påske!

    SvarSlett
  4. Hallo Marit!

    Så utrolig heldig du var med det nyyyydelige servicet du fikk kjøpt litt lengre ned, det var så lekkert!! Det fine rosa påskeegget så veldig fristende ut..Mmmm....mye godt der!! Har kjøpt inn så det holder av påskegodteri, skal jeg kose meg med smågodt og marsipan:)

    Det ble kjempefint med de brune eggene på kvistene og de gule blomstene var skjønne! Jeg liker også å pynte med ting fra naturen.
    Idag har det vært en del sol her, men ganske kald vind....påskeværet ser ut til å bli fint, håper det samme hos deg.

    ✿Ønsker deg og dine en riktig GOD PÅSKE✿
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. å ja dette er lekkert
    naturen blir aldrig feil
    kos dere masse
    klem Eli:)

    SvarSlett