fredag 11. april 2014

Nostalgiske kopper.

I dag kommer jeg med en liten smakebit på morgendagens
bruktfunn her på Brukt og Blandet.
For loppemarkedene sist helg var helt strålende for mitt vedkommende
og jeg har tonnevis med bilder å vise dere i morgen.
Masse nostalgi og flotte ting.



Disse to koppene er supertynne og super nostalgiske.
Jeg og mannen har drukket kaffe flere ganger av dem denne uka.
Vi liker tynne kopper begge to.


Det var bare to kopper med denne dekoren på markedet,
men jeg fikk med fire skåler. Jeg tenker at disse 
skålene vil bli kjempesøte under noen gamle terrakottapotter med
Pelargonier oppi. Tror ikke dere også?



Jeg har laget meg en stabel med gamle skåler, tallerkener og asjetter med 
hakker og små skår i. Denne stabelen skal brukes under utepottene og kanskje
noen får lov å stå i vinduskarmen min også. Fint med nostalgiske og 
vakre skåler med noen skjønnhetsfeil under gamle terrakottapotter med grønske på.
Da trenger en ikke kaste de.
God fredag folkens og kom igjen hit i morgen.
For da er det virkelig ett bilderas her altså.
Jeg lover.

5 kommentarer:

  1. Å så skjønne kopper - de blir nok fine med mye oppi de!Og fine i seg selv! :)
    Ser jeg må titte innom deg senere også…bilderas er alltid fristende!Her er jeg sent i gang med dagen.frokost og klokken er halv tov!Men jeg stod opp i natt for å strikke ferdig en arm til en genser til Martine,i gul,flosset tråd som jeg syntes hun måtte få ferdig til påske.Jenta gledde seg,men når den kom på var skuffelsen stor for hun såg jo sååå feit ut i den (i hennes øyne)Pelstråden er jo ganske fluffy da,det er vel det hun reagerer på.Jaja,hun fikk ta den pås eg,og mora gikk til sengs ;)
    Men dagen er enda ung så får se hva man finer på :)
    God fredag til deg så lenge!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Nydelige kopper! Gleder meg til bilderas i morgen :)

    SvarSlett
  3. SÅ YNDIGE
    GLEDER MEG TIL Å TITTE INNOM I MORGEN OGSÅ
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så nydelige. Spent på morgendagens bilderas ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så lekre bilder - igjen!!! Så flink du er til å glede deg over de små ting, slik som kaffe av "nye" vakre kopper! Gleder meg til morgendagens bilder :-)

    SvarSlett