søndag 13. april 2014

Palmesøndag og påskeegg...

Først vil jeg takke for alle koselige kommentarer jeg fikk på innlegget
om mine loppefunn i går. Ja det var litt av en dag skal jeg si dere.
Gikk rundt å smilte hele resten av forrige helg jeg. Veldig hyggelig at flere
liker tingene, for det betyr at jeg ikke er så rar da. Hi hi.
Jeg er litt av en skrotnisse eller loppisheks for å si det sånn...
Men det var gårsdagen, nå får vi over til Palmesøndagen.
¤¤¤¤
Da har Palmesøndag kommet og påsken er i gang.
Mange velger å vente med påskeegget til Påskeaften, men jeg har
tenkt å starte på mitt i dag, og dere skal få noen 
billedlige smakebiter her på bloggen.



Det går i rosa her også i påsken som dere ser.
Dette er en herlig farge og på våren kan man nesten ikke få nok av den.
Vi har gult rundt omkring i huset også da. Det skal dere få se mer av i selve påskeuka.
Men nå må vi vel snart få åpnet dette egget da...


Det er jo innholdet som er mest morsomt med påskeegget.
Ser ut til at sukkerkuttet får seg en smell her i påsken, men det får
jeg leve med. Litt kos må være lov, og jeg skal ikke spise 
alt dette selv altså. Skal dele med de som stikker innom for en 
kaffekopp. Koselig å sette fram ett påskeegg med snop når
det faktisk er påske.



Helt tradisjonelt innhold, marsipanegg, mandelegg og søte sjokoladeharepuser.
Alt dette smaker godt til kaffen vil jeg si.
Så da vil jeg få ønske dere en riktig god påske.
Noen fridager på meg, men her på Brukt og Blandet blir det
innlegg hver dag som vanlig.
Vi blogges.

2 kommentarer:

  1. Samme påske egg som Trine
    en herlig farge
    rosa er alltid en vinner
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Hei! Så masse kjempefint du viste i forrige innlegg fra loppemarkedet!! Spesielt fint synes jeg det øverste serviset er, samt brettet med brikkene til! Litt av en "fangst" ja! Og så fint påskeegg med nam-nam oppi idag! :) Ønsker deg en super påske!! Vi skal beise hus i påsken.....men så blir det fint da! :) Klem fra Jorid

    SvarSlett