mandag 7. april 2014

Regndråpemorgen.

Her kommer noen bilder fra i dag tidlig.
Det har regnet i natt og på morgenkvisten, så regndråpene hang overalt.
I dag spenner innleggene her på Brukt og Blandet fra tørt til vått.
Men det er bra med litt kontraster.


Tørkestativet hadde pyntet seg med mange små glassklare prismer.
Som ett alternativt juletre kanskje?


Påskeliljene som står i knopp har noe duggfriskt over seg.
Herlig å se på det friske grønne med vannperler på.


En liten furu har også pyntet seg med dråper denne morgenen.
Som dere ser er det noe snø her enda. Tar tid før alt forsvinner her oppe...


Tørkestativet og påskeliljene i bakgrunnen.
Den store blomsterkrukken er kjøpt i Spania. Fine dekorasjoner rundt det hele.
Min far har kjøpt med tre sånne til meg. De er til å bli glad av når man
planter dem fulle med fargeglade blomster på sommeren. 
Som dere ser er tørkestativet mitt farget både sort og grått. 
Det kommer av at jeg bruker det som underlag når jeg spraymaler en del ting. 
Fint å komme til fra alle kanter når tingene står oppå dette.
Dette var en liten situasjonsrapport fra min morgen.
Nå er det jobb for meg, har kveldsvakt i dag.
Ønsker dere en fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Det var bare helt fantastiske bilder du har tatt,dråper er vakre de ♥
    Lurt å spraymale oppå tørkestativet,lur du ;)
    Koselige krukker med stor affeksjons verdi ♥

    God klem

    SvarSlett
  2. Stemningsfulle og flotte bilder! :)

    SvarSlett