tirsdag 15. april 2014

Sart påske...

Litt sart og lett påskepynt er også fint.
Jeg liker opalinglass veldig godt og denne lille salthøna i nettopp opalin
synes jeg godt kan være påskepynt. Jeg bruker den som det.
Resten av året står hun i skapet, men det burde hun jo egentlig ikke...



Det er noe med det hvitfargede glasset som gjør at disse glasstingene 
virker så innbydende og lekre synes jeg.
Hvitt passer til alt og en liten hvit høne med salt i kan pryde etthvert bord.


Litt anderledes påskepynt, men det er fint
at ikke alt er gult og kult også.
Vi kan ha litt av hvert, her kjøres ikke en stil, men en miks av mange...



Da håper jeg dere har kommet igang med påskekosen for alvor.
Vi er jo godt igang med selve påskeuka nå.
Kos dere.

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg en riktig god påske Marit!
    Ps...Hva er det du har i bakgrunnen?

    Klem

    SvarSlett
  2. Bakgrunnen er en pute. Jeg vant den på en giveaway.
    Liker den godt.
    God påske til deg også.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. God påske ønskes fra en opalinentusiast til en annen ;) Den salthøna var jo bare så søt. Har en stor forkjærlighet for opalin, og må innrømme at det ikke er ofte jeg går forbi om jeg finner noe av den sorten på loppis ;)
    Klem
    Cecilie

    SvarSlett