torsdag 24. april 2014

Stemning i en skål...

Dette bruktfunnet har jeg gledet meg mye over den siste uka.
Viste dere den på lørdag som var. Det er ofte ikke så mye som skal til
for å skape litt stemning. Og denne lille skålen fylt med skjell og
ett telys gir ett utrolig vakkert skinn i rommet.



Jeg har sagt det før også, men det er viktig å finne slike små
gleder i hverdagen. Ofte vet jeg det med en gang, når jeg ser noe, at dette er helt meg.
Flaks at jeg fikk kjøpt både denne skåla og en hel haug med skjell.



Noe annet som gleder meg mye er jo blogginga da. 
Det er supergøy, og at så mange titter innom meg er bare så
motiverende for videre skriblerier og fotografering.
Velkommen til en ny følger vil jeg også få ønske i dag.
Håper du vil like deg her inne. 
Ønsker dere alle en superfin dag.

4 kommentarer:

  1. Hei søte,
    Åååå den skålenhar jeg også....så skjønn !
    Buketten var dånings❤️❤️❤️
    Tusen takk for hilsen- ble glad;)
    Ha en herlig dag.

    Smil og klem
    Camilla .

    SvarSlett
  2. NYDELIG!! Nok en fin komposisjon! Denne var jo bare til å spise opp.
    Har sett slike skåler på Brukt'n og syntes at de var fine. Gyldene i fargen og med perlemorskinn.
    Så lekkert sammen med skjell og et lite telys.Hvorfor har jeg ikke tenkt på det :-)
    Denne gikk helt rett hjem hos meg! Innertier.

    SvarSlett
  3. He he... :) Ser ut som vi ser etter de samme tingene på loppis du og jeg. Herlig luster glass skål du har funnet deg. De gir en fantastisk fin farge.
    Ha en fin dag
    Cecilie

    SvarSlett
  4. Hei og takk for så koselige ord inne hos meg :) Ja det blir sånn at vi kjenner hverandre på en måte- og det er veldig koselig syntes jeg.

    Nydelig vakker skål- og ser hva du mener med det flott lyset, herlig !


    God kveld klem fra Monica eller God Morgen :)

    SvarSlett