tirsdag 1. april 2014

Våren er så velkommen!!!

Jeg er så glad for at våren har kommet og at sola har vært her en stund.
Alt går liksom så mye lettere med litt sol og varme.
Dere blir vel snart lei disse eggene mine, men jeg liker dem så godt.




Perleblomster har jeg sett etter leeeeenge i blomsterbutikkene her på Hadeland.
Men de har glimret med sitt fravær. Kan hende de har vært utsolgt, men i helga
 fant jeg dem endelig. Så nå kan jeg også få glede meg over disse små blå.


Egg og perleblomster... Skikkelig vårstemning over dette bildet.
Fuglene driver vel å leter etter en make nå og om ikke lenge legger de egg
i de små redene sine. Fuglesang og museører på buskene  er herlig.
(Selv med en nese som er allergisk er museører pent.)




Håper dere koser dere i vårværet dere også.
Jeg koser meg stort om dagen.

7 kommentarer:

  1. Ja vi får nyte dagene vi har nå så godt vi kan.
    Er ikke mye tid her til uteaktiviteter for tiden.
    Men litt innimellom blir det jo.
    Eggene er søte, skikkelig fin vår/påskepynt
    Ønsker deg en flott dag :)

    SvarSlett
  2. SÅ lekre bilder, dette kan du :-) Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye fint det var her. Her har det vært fantastiske dager med fint vær også. Vi håper det holder seg sånn videre.
    - Heidi

    SvarSlett
  4. HEI PÅ DEG MARIT:)
    NYDELIGE BILDER
    EGGENE HELT FORTRYLLENDE
    JA NÅ KOSER VI OSS
    NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Å så skjønne bilder som oser av vår!
    Her skinner solen og fuglene synger:)) love it!
    Ha en flott dag;)

    Klem Camilla .

    SvarSlett
  6. Such lovely photos!! Your eggs look so sweet nestled in the pretty cup.
    Thank you so much for stopping by.
    Mary Alice

    SvarSlett
  7. Vackra bilder med mycket vårkänsla! Kram Anna

    SvarSlett