torsdag 1. mai 2014

1. Mai og klar for nytt kupp!!!

Da er det 1. mai og mange har fri i dag. Jeg også, men jeg skal faktisk ut på en liten 
kjøretur i dag. Jeg skal hente meg hjem ett aldri så lite kupp.
Finn.no er både fint og farlig for oss med lopper i blodet, og hodet... Hi hi.
Jeg har jo fjernet all tvil om akkurat det med loppene både her og der for mitt eget 
vedkommende da. Med innlegg stadig vekk om nye funn.
Tenkte også at jeg skulle svare på ett spørsmål i dag som mange har lurt på.
Det er hvor jeg finner alle disse loppefunnene mine.


Svaret er i bruktbutikker rundt omkring på Hadeland, Hønefoss og noen ganger
i Oslo, men det er sjelden jeg er i Oslo da. 
Dessuten er jeg ganske ivrig på nettauksjonen Qxl.
Nå som det er loppemarkedsesong er jeg vel det man kan kalle en ivrig loppe-gjenger!
Prøver å få til å komme meg innom det som er i nærheten her ihvertfall.
Sist helg derimot var jeg faktisk litt lenger unna også.
Resultatene fra dette kommer i Bruktfunn-spalten på lørdag, her på Brukt og Blandet.
Varierte og artige funn ble det da også, så følg med.
Jeg er også ofte innom på Finn.no, men kan vel ikke si jeg handler så ofte der.
Men det er utrolig gøy å følge med og se på hva som tilbys.
Dagens kupp, som jeg håper det er, kommer jeg tilbake til i ett senere innlegg.
Har jo ikke sett tingene enda, så får håpe det er ett lite kupp ihvertfall...
¤¤¤¤
Kos dere med fridagen og til de som jobber i dag må jeg si,
takk for at dere holder hjula igang!!!
¤¤¤¤
OBS!!! Senere i dag kommer en liten oppdatering fra meg. OBS!!!
Med en stor nyhet til alle dere kjære lesere.
Jeg gleder meg vilt til å avsløre nyheten for dere.
Hi hi, nå kan dere lure nå...


3 kommentarer:

  1. Tror kanskje jeg må innom et garasjesalg i dag.
    Får se om jeg rekker det før jobb.
    Skal også bake litt å innom min sønn en tur.
    Så dagen kommer til å gå alt for fort.
    Spennende å se hva du har funnet på Nettbutikk???
    Får se i kveld da om det er et nytt innlegg fra deg.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Spennende :-)
    I morgen er det Hønefosshelg på meg igjen, og
    da HÅPER jeg det er et loppis i nærheten . . . men
    er kanskje for mye forlangt :-)
    Ha en flott 1 mai!
    Trude C.

    SvarSlett
  3. Jeg kommer til å følge spent med nå. (",)

    SvarSlett