onsdag 14. mai 2014

Blått og hvitt igjen...

Blir vist ikke bare mandags innlegget som var blått her denne uken.
Jeg gikk litt amok med fotoapparatet på søndag, og hvitt og blått det
tiltaler meg virkelig for tiden.


Dermed ser det ut til at jeg har kjørt meg litt fast i dette farge-tablået, 
så langt denne uka. Men som den fargefreaken jeg er så vil
det komme flere farger senere i uka også. Jeg lover.


Telysholderen med reinsdyret på blir jeg ikke lei.
Så det får være med å pynte opp også nå i den lysere årstiden.


En liten bukett med hvitveis er lykke i en kopp rett og slett.
Lys og blomster, det går aldri av moten og vil aldri være feil for meg ihvertfall!!!
¤¤¤¤
Ha en fantastisk dag alle fine lesere.

2 kommentarer:

  1. Så lekkert å pynte opp med hvitveis!!
    Må nok ta med ungene på blomsterjakt snart :)
    Øsnker deg en fin dag og en rolig periode før 17.mai.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja blomster og lys må en ha året rundt egentlig.
    Tenner nok ikke så mye lys nå, men
    blomster det trenger jeg stadig fornyelse av.
    Hvitt og blått er jo fint da.
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett