lørdag 31. mai 2014

Ferie fra Ukas bruktfunn.

Nå tar jeg sommerferie fra Ukas bruktfunn her på bloggen.
Det betyr imidlertid ikke at jeg tar ferie fra skattejakt når det byr seg en mulighet.
Men nå på denne årstiden er det så mye som skjer og man vil jo gjerne 
være ute når været er fint og da hopper jeg over slike faste ting som dette innlegget her.


Kommer nok heller til å vise dere mine bruktfunn sånn litt ettersom de dukker opp.
Det er fint å være litt laidback om sommeren synes jeg.
Jeg gjør det jeg må, og lar humla suse for resten. Hi hi.


Disse peonene kjøpt på Kiwi var jammen holdbare, her har de stått i nesten en uke.
Dette er store og flotte blomster. Men jeg gleder meg mest til å plukke inn mine egne Peoner.
Har to mørkerøde og to mørkrosa.


Da gjenstår bare å ønske dere en riktig god lørdag.


1 kommentar:

  1. Håper de har igjen peoner på Dokka i dag.
    Må bare ha en bukett nå til helga. Er jo ei stund enda før
    de blomstrer ute her hos oss.
    Forstår godt at det er greit å ta ting som det passer når det er ferietid.
    Er langt mellom innleggene mine for tida.
    Hadde tenkt å lage et i går, men så hadde jeg lagt kamera i bilen,
    og den hadde jo min mann. Så da får jeg se om jeg rekker det i dag.
    Ha en flott konfirmasjonsdag :)
    Eller, håper dere har hatt en flott konfirmasjonsdag.
    Går ut fra at du ikke rekker innom bloggen noe særlig i disse dager.

    SvarSlett