onsdag 21. mai 2014

Finalist i NIB's maiutfordring. Juhu!!!

Trodde ikke mine egne øyne da jeg åpnet mailen min i ettermiddag.
Der lå det nemlig et par kommentarer med gratulasjoner om finaleplass i
NIB's mai-utfordring. Er det mulig var det føste jeg tenkte!!!
Bildet under her er mitt bidrag i utfordringen.


Såååå stas å få være i finalen!!!
Hvis dere vil stemme på mitt bidrag kan du klikke deg inn HER.
Dette er første gang jeg deltar i en utfordring i regi av NIB,
så det er ekstra stor stas for meg dette her.


Gamle tradisjoner er verdt å ta vare på og i Mai viser vi jo fram 
mange tradisjonsrike bunader og skikker.
Tenkte at akkurat i jubileumsåret for Grunnloven  var det
passende å slå ett slag for litt gamle ting også.
Selv om det er fint å fornye seg litt også da.
Nye skikker fra vår tid kommer også til etterhvert og blir
noe vi kan glede oss over at andre holder i hevd om 50 år.
¤¤¤¤
Da må alle ha en riktig god kveld.
Jeg har iallefall det!!!
Hurra for mai, 
og finaleplass i NIB utfordringen.

10 kommentarer:

  1. Gratulerer Ja det var et flott bidrag du hadde.
    Og helt andreledes enn de fleste andre
    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Grattis til deg❤
    Flott bidrag !
    Ja jeg er like kry som deg .... Så gøy å være i finalen !
    Lykke til❤

    Klem Camilla ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med finaleplass- så moro :) masse lykke til med stemmesanking :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  4. Hei igjen

    Vi var inne hos hverandre samtidig vi :) Takk for koselige ord.
    Mye moro for mange av oss i dag :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Har du sett :D Så utrolig gøy da Marit :)
    Gratulerer og hipp hurra :D

    Da må jeg inn å stemme ;)

    See you!

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Oi så gøy med finaleplass !
    Vel fortjent forøvrig ! ;)
    Får inn å stemme litt da,
    så lykke til !
    Ha en fortsatt fin fin kveld ;)
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med finaleplass! Flott bidrag! Masse lykke til!!! Klem fra Jorid

    SvarSlett
  8. Så mye gratulerer!
    dette var et flott bidrag, og lykke til videre med å vinne :-)

    klem tone

    SvarSlett
  9. Det var kjempegøy og vel fortjent, Marit! Gratulerer så mye og lykke til med det flotte bidraget ditt. Jeg må nok inn å stemme litt nå..hihi..
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Gratulerer
    Lekkert og spesielt innlegg med de flotte bildene
    Lykke til

    SvarSlett